رادیو خلوت

مکانی خلوت برای موسیقی زیر زمینی

رادیو خلوت

مکانی خلوت برای موسیقی زیر زمینی

بیوگرافی بهزاد لیتو

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ

 

بهزاد داورپناه معروف به بهزاد لیتو (متولد ۵ اسفند۱۳۷۰ در تهرانخواننده، ترانه سرای و آهنگساز رپ فارسی و ساکن دبی است. وی تا ۱۶ سالگی در تهران زندگی کرد و پس از آن به دبی رفت. او در ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد و پس از آن تک آهنگ‌های زیادی مانند ناب، فوق‌العادهو فردا (Live Tomorrow Remix) و دادیم رفت تو رو را با سوگند منتشر کرد. اما پس از مدتی ازپایدار جدا شد و دلیل این کار را پیشرفت بیشتر خود عنوان کرد.

بهزاد لیتو در صفحه فیسبوک خودش و در جواب به طرفداران دربارهٔ جدایی از گروه پایدار گفت:

من رابطهٔ خیلی خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی‌ترین دوستام هستش تقریباً هر روز هم همو می‌بینیم، حتی وقتی گروه پایدار رو درست کرد من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخت برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهائی می‌تونم بهتر کار کنم، الان هم عضو هیچ گروهی نیستم و دارم روی آلبوم تکی دارم کار می‌کنم، با عرفان و پایا هم بزودی چندتا ترکِ باحال ضبط می‌کنیم. 

او همچنین بخشی از معروفیت خود را پس از همکاری‌های موفق خود با گروه زدبازی بدست آورد.

همکاری‌هاویرایش

لیتو درطول فعالیت هنری خود با هنرمندانی همچون عرفانو خشایار، جی جی و سیجل،پایا و جی دال، خلسه، سامی بیگی و همچنین باسوگند در آهنگ دادیم رفت تورو همکاری داشته است که این آهنگ پر بازدیدترین آهنگ سال ۱۳۹۳ در رادیو جوان شد.

آلبوم خاکستریویرایش

در اکتبر ۲۰۱۴ (مهرماه ۱۳۹۳) اولین آلبومش را با نام «خاکستری» منتشر کرد و برخی از آهنگ‌های تکی خود را هم مانند «پلنگ»، «ناب» و «دوستام هستن» در آن قرار داد. این آلبوم شامل آهنگ‌های: ۱- خاکستری ۲- نباشی دوستام هستن ۳- پلنگ ۴- میکروفنم ۵- چطو مست میشیم ۶- سخت میگذره ۷- ناب ۸- ایکس ۹- سرگرمی ۱۰- اگه روزات بام بده ۱۱- آدم نمیشه ۱۲- پیش به سوی می‌باشد

ویدیو کلیپ‌هاویرایش

تا کنون دو موزیک ویدئو داشته که یکی از انها برای جی جی و سیجل ونسیم است به نام تهران مازراتی و انیکی دوستام هستن که این موزیک را تکی خوانده اما در موزیک ویدئوی این اهنگ سیجل هم شرکت دارد منتشر شده است که که ویدئو کلیپ تهران مازراتی به عنوان پربازدیدترین کلیپ سال ۲۰۱۴ در سایت رادیو جوان انتخاب شد.

مصاحبه‌هاویرایش

درسال ۲۰۱۴ بهزاد لیتو در برنامه مستند زدبازی که توسط اردشیر امیراحمدی تهیه و تولید شده بود شرکت کرد و درمورد این گروه صحبت‌هایی انجام داد.

سبک خوانندگیویرایش

همان‌طور که لیتو در مصاحبه‌های خود اشاره کرده است تحت تأثیر سبک خوانندگی Drake (رپر آمریکایی) قرار دارد و همواره سعی می‌کند آهنگ‌های خود را به سبک او تولید کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی